Συχνές Ερωτήσεις / FAQs

Κάνοντας εγγραφή στο www.intellihome.gr απολαμβάνετε τα εξής οφέλη:

Γρήγορη και εύκολη ολοκλήρωση αγορών χωρίς να εισάγετε κάθε φορά τα στοιχεία σας εκ νέου
Πρόσβαση στην κατάσταση και στο ιστορικό των παραγγελιών σας
Λίστα αγαπημένων

Γιατί στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα βγαίνουν συνεχώς νέες προσφορές διαγωνισμοί και ενέργειες για τις οποίες έχετε το προνόμιο να ενημερώνεστε πρώτοι, με το που αναρτώνται στο site μας.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

Ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα μας 24 ώρες το 24ώρο

Τηλεφωνικά στο τηλεφωνικό μας κέντρο και συγκεκριμένα στο 210 2201862 καθημερινά από 10:00 έως 20:00.

Μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες για τα έξοδα αποστολής, στην σελίδα τρόποι αποστολής

Ο χρόνος που απαιτείται συνήθως είναι 1-2 εργάσιμες. Οι παραγγελίες που εισάγονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα εώς τις 14:30 και υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα προιόντα, εκτελούνται το πολύ μέχρι την επόμενη εργάσιμη. Η παραλαβή μιας παραγγελίας μπορεί να καθυστερήσει περισσότερο (εώς και 3-4 μέρες) αν η διεύθυνση παραλαβής είναι εκτός αστικών κέντρων, ή σε περίπτωση νησιωτικού προορισμού.

To ηλεκτρονικό μας κατάστημα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε τα προϊόντα να είναι όλα άμεσα διαθέσιμα. Σε περίπτωση εξαντλήσεως κάποιου κωδικού, το τμήμα παραγγελιών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας και θα σας ενημερώσει για τον ακριβή χρόνο παραλαβής των προϊόντων σας.

Όλες οι αποστολές γίνονται με εταιρεία courier ή μπορείτε να επιλέξετε, παραλαβή από το κατάστημα.

Η πληρωμή της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει με τους εξής τρόπους:

Με Αντικαταβολή Τα προϊόντα αποστέλλονται με την ταχυμεταφορική εταιρία και πληρώνεται το αντίτιμο κατά την παραλαβή. Το τέλος αντικαταβολής ανέρχεται στα 1,00€.

Με χρέωση της πιστωτικής σας κάρτας Για να διασφαλιστεί η απόλυτη ασφάλεια των ηλεκτρονικών συναλλαγών μέσω πιστωτικών καρτών, αυτές γίνονται μέσα από το σύστημα ασφαλείας της Viva Wallet.

Με κατάθεση ή έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας επιλέγετε ως τρόπο πληρωμής Τραπεζική Κατάθεση.

Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημα.

Φυσικά και μπορείτε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

Δείτε τους όρους στη σελίδα μας πολιτική επιστροφών

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 2201862 τις εργάσιμες ώρες και μέρες, ή μέσω e-mail στο info@intellihome.gr καθημερινά από 10:00 έως 20:00.

Τα έξοδα μεταφοράς έχουν να κάνουν μόνο με την αποστολή του δέματος ενώ τα έξοδα αντικαταβολής έχουν να κάνουν μόνο με την διαδικασία είσπραξης των χρημάτων (είναι η αμοιβή που παίρνει η εταιρεία ταχυμεταφορών για την εκτέλεση/διεκπεραίωση της συναλλαγής). Είναι δύο διαφορετικές χρεώσεις. Σε περίπτωση που δεν θέλετε να χρεωθείτε με έξοδα αντικαταβολής επιλέξτε κάποιον άλλον τρόπο πληρωμής που δεν έχει καθόλου χρέωση (πιστωτική/χρεωστική κάρτα, paypal, κατάθεση σε λογαριασμό της εταιρίας).

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα www.intellihome.gr θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του εμπιστευτική και απόρρητη και γι αυτό δεσμεύεται ρητά για τη μη δημοσιοποίηση, ανταλλαγή, πώληση ή αποκάλυψη προσωπικών δεδομένων και στοιχείων των πελατών του.

Δείτε περισσότερες πληροφορίες στη σελίδα μας όροι χρήσης.

Καλάθι αγορών
Scroll to Top